RE: ....jakou nabíječku na NiCD/NiMH ?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Březen 29 19:15:13 CEST 2006

> Behalf Of Jan Smrz

> To poznam jednak podle delky nabijeni (nabito podezrele brzo) ale hlavne
> podle vydrze, ktera je bidna.

Jakym proudem nabijite a jake akumulatory?

Mam zkusenost s vicero - nektere je treba nabijet velkym proudem (2C), jine
<1C, jinym je to uplne jedno, chovaji se porad stejne i pri 0,1C.

Zavisi taky na tom, jakym proudem byl clanek vybijen - malym, velkym. Pokud
malym a jedna se to "blby" clanek (blby ve smyslu chovani, ne ze je hyn),
tak ho musim nabijet velkym proudem 3-4x. Pak muzu dat maly proud a dobit ho
na doraz. Nekdy vsak ani toto nepomuze, jedine ho preformovat.

Pokud velkym proudem (>1C - auticka a pod), tak jsem problemy nezazil ani s
temi "blbymi" clanky.

JL.