VERILOG => VHDL ???

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Středa Březen 29 15:55:49 CEST 2006

Zdravim,

Vypada to hodne podobne a mam ze zkouman kodu podobny pocit, jen tam jsou u
alway a konkretniho signalu direktivy nabezne a sestupne hrany, ale tomu
jeste nerozumim, jak to tam funguje, respektive zda mne vyznam nesali:).

Hadam spravne, ze tohleto aaa <= bbb; se opet vykona az po skonceni procesu?

Jenom me zarazila ztrata oddeleni definice rozhrani a kodu, ale tam se to
deje tak nejak v kodu samotnem, snad se to povede prepsat, horsi je, zda to
bude jeste fungovat:))).

Ale, kdyz uz se mi povedlo lapit doktora pres elektroniku:), muzu vubec
ocekavat, ze kdyz ta sigma delta modulace ma 10Msps, tak potom, ze v
idealnim pripade znacne rychleho zpracovani v sinc3 filtru, budu mit
skutecne data vysledne bitove sirky s touto rychlosti a nebo ve skutecnosti
mnohem mene??? Protože se mi to nejak nezda, kazdý jiny sigma delta
prevodnik primo na cislo jsem videl se znacne nizsi rychlosti...

S pozdravem,
                Marek Pavlu