DVB-T settopbox s harddiskem

MK info@mcu.cz
Středa Březen 29 12:14:51 CEST 2006

> levnejsi (otazka je jak to je s tim proprietnim file systemem, jestli je v
> kazdem prijimaci jiny, cili jestli by se nasel software na zpracovani
> treba
> pro konkretne tento kousek), ale jeden principialni problem mne napada -
> nemuze byt problem v pripojeni disku s nejakym proprietnim file systemem k
> te USB redukci? Nebo ta redukce pouze nejak zprostredkovava IDE prikazy a
> je
> ji sumafuk co je tam za system?

Zarizeni "USB master storage" coz je vlastne ta USB-IDE redukce zpristupnuje
cteni a zapis sektoru. Vlastni komunikace v podsate emuluje prikazy SCSII
rozhrani. Tot vse (zjednodusene) Podporu toho-ktereho filesystemu tedy
realizuje az vlastni OS, ci treba specialni SW.

S pozdravem
Milan Kostomlatsky