OT: Takhle ma vypadat obrabeni

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Březen 29 10:26:12 CEST 2006

Nebo jeji mene nakladna samo domo varianta: tyc ktera se upne do
vretene, na ni neotocne ale posuvne nasazena trubka se sklicidlem na
konci. Trubka je drzena dvojici predepjatych pruzin zhruba uprostred
mezi dorazy.

Ja tohle pouzivam na soustruhu na male zavity (zavitnik se priblizne
zasunuje/vysunuje rucne koleckem na koniku, presne doladeni polohy si
zajisti sam zavitnik diky moznosti axialniho pohybu), ale videl jsem
to i uz i na frezce.

Ales Prochaska