Mereni hluku

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Březen 29 09:57:58 CEST 2006

podle me je udaj dBA uroven hluku od prahu slysitelnosti teda cca 10dB ?
Takovou tabulku jsem nasel ve svych poznamkach . Kazdy vyrobce vetraku (tim
myslim pocitacove male ventilatorky) ma jinou metodiku mereni takze to chce
zabrousit na stranku konkretniho vyrobce . Ta jednotka sone by mela merit
snad i sirku pasma a frekvenci ??

dB(A) - Sone
20 - - - 0,15 - - - nezlyšitelný
30 - - - 0,3 - - - - velmi málo nebo slabě slyšitelný
35 - - - 0,5 - - - - "velmi málo nebo slabě slyšitelný
40 - - - 1 - - - - - slyšitelný
50 - - - 2 - - - - - slyšitelný
60 - - - 4 - - - - - hlasitý/hlučný
70 - - - 8 - - - - - hlasitý/hlučný
80 - - - 16 - - - - velmi hlasitý/hlučný

s pozdravem

snehulak