DVB-T settopbox s harddiskem

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Březen 28 20:42:32 CEST 2006

A vite kolik zere ve standby Vas pocitac? Monitor? Tiskarna?

BTW uz jsem tady nekolikrat prezentoval svoji konspiracni teorii o
tom, jak neni v zajmu CEZu a potazmo nasi vlady, aby se snizovala
spotreba elektriny. Energii pod cenou vyvazime. Rozdil v cene
doplacime my vsichni. Nemuzeme snizit produkci elektriny, protoze
bysme museli odstavit nektery elektrarny a to bysme museli zavrit
nektery uhelny doly a stoupla by nezamestnanost.

P.K.