Mereni vzdalenosti ultrazvukem

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Březen 28 15:24:00 CEST 2006

presne tak, podle poctu cidel(videl jsem i s 1) se lisi cena.
kupoval jsem levnej od conrada s 2xcidlem za cca 1500kc. bohuzel cinani uz si posledni dobou nejak pohrali a v
makrech atd. sla cena pod 1000kc. lisi se jen indikaci(led+pip) a poctem cidel.
v tom mojem je jak jsem zminoval PIC = vedecke reseni, narozdil od zalitejch pecek od cinanu :-)  .
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Dusan Dolezal
Sent: Tuesday, March 28, 2006 3:19 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Mereni vzdalenosti ultrazvukem

Hmm 2k? Delam kousek od Billy a nedavno tam meli nejaky parkovaci senzor za sest stovek (dokonce to myslim meli uz podruhe, treba se to bude i nekdy opakovat). Protoze tezko nekde sezenete vyrazne levneji 4 cidla (teda abych nekecal, nevim jiste jestli tam fakt byly 4, mozna byly jen 2...), tak zkuste sehnat neco podobneho, ty cidla z toho vybagrujte, a muzete bastlit.
No a po pul roce vam z toho vypadne neco podobneho, co uz v te krabicce za sest stovek je hotove... :-)))

Dusan Dolezal