Mereni vzdalenosti ultrazvukem

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Březen 28 15:18:45 CEST 2006

Hmm 2k? Delam kousek od Billy a nedavno tam meli nejaky parkovaci senzor za
sest stovek (dokonce to myslim meli uz podruhe, treba se to bude i nekdy
opakovat). Protoze tezko nekde sezenete vyrazne levneji 4 cidla (teda abych
nekecal, nevim jiste jestli tam fakt byly 4, mozna byly jen 2...), tak
zkuste sehnat neco podobneho, ty cidla z toho vybagrujte, a muzete bastlit.
No a po pul roce vam z toho vypadne neco podobneho, co uz v te krabicce za
sest stovek je hotove... :-)))

Dusan Dolezal