OT:gmail

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Březen 28 15:06:13 CEST 2006

Zalezi na tom jak se na to divate. Ja pouzivam webove rozhrani , protoze
jsem porad na nejakem jinem pocitaci a v tomto mi prave gmail naprosto
vyhovuje ma to docela rychle a vychytane a i se to tyka ukladani ruznych
souboru . Internet je vsude ale nejaky datovy nosic kde mam vse sebou
nenosim . Myslim , ze to ma smysl kdyz se nektere veci presunou na internet.
Ted se chystaji trebas textove editory nebo ruzne organizery . No a jednou
bude PC terminal a velky bratr bude mit vse pod kontrolou a u sebe :))

snehulak

Pokud jde o konference, tak snad i kdyz musim potom zadat, aby postovni