texty v AVRGCC

Jan Smrz jan.smrz@htc.honeywell.cz
Úterý Březen 28 11:16:08 CEST 2006

MENU5.c:81: warning: initialization discards qualifiers from pointer target type

Pokud pridate PROGMEM, tak se typ promenne bere jako const - zde line_c je vlastne typ const MENU_LINE a jelikoz jej pravdepodobne pouzivate ve funkci se vstupnim typem MENU_LINE, tak to hlasi varovani.
Resenim je pretypovani v parametrech fci.

J.S.