OT: Takhle ma vypadat obrabeni

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Březen 28 10:03:07 CEST 2006

Zkuste třeba, http://www.chps.cz/
Ceny za rezani laserem jsou za metr rezu a pokud dodate data v použitelném
formatu neuctuji nic za pripravu. Dle meho jsou ceny celkem slusne a dobře
se s nimi jedna. Materiál muzete dodat, bezne materialy vam dodaji i oni.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Tuesday, March 28, 2006 9:08 AM
To: HW-news
Subject: RE: OT: Takhle ma vypadat obrabeni

Ta cena dohodou je problem. Ja jako zakaznik bych byl ochoten dohodnout se
na cene
treba jedna koruna za zpracovani deseti tabuli plechu.

Tak bych spise bral, ze by byla nejaka vzorkovna s ruznymi vyrobky a za
jakou cenu by se daly poridit, abych mel predstavu
okolo jake sumy ma cenu se handrkovat.

To ze mi udelali na laserove rezacce soucast pro prototyp - kusova vyroba,
bylo IMHO
zpusobeno tim ze to bylo v ramci jedne firmy, takze cena byla fiktivni, na
jednom papiru se znamenkem plus,
na druhem se znamenkem minus.
Kdybych to chtel objednat u jine firmy a cifrspion by musel sahnout do
prkenice, asi bych narazil.

S tim formatem HPGL by mohl byt problem. Vim, ze HPGL pro ruzne plotry se
muze lisit.