OT: Takhle ma vypadat obrabeni

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Březen 28 00:33:21 CEST 2006

At 20:31 27.3.2006 +0200, RVsoft wrote:
>http://www.cuttingedgecnc.com/Movies/laser.wmv

Jo, to je pekny. Ale na tom je stejne nejzajimavejsi/nejdrazsi ten laser,
zbytek uz je obycejnej plotter - 2D interpolace ;-) Me se vic libej takovy
ty nadupany CNC obrabeci centra, to je bomba. Kdyz to vidim na veletrhu, to
clovek slinta ;-)
BTW: Kdyz uz jsme u toho obrabeni, tak jsem si chtel usnadnit rezani zavitu.
Potrebuju vetsinou 3mm zavity a na CNC nemam synchronizovane vreteno, takze
zavitnikem to nehrozi. Tak jsem si rikal, ze zkusim frezy na zavity. Na M3
uz freza existuje - no, ma prumer cca. 1mm a stoji 4kKc bez DPH :-( Tak to
me hodne rychle presla chut pri predstave, ze dam do masiny takovejhle
spendlicek za 4kKc a pustim ho do materialu... Tak zase rezu zavity rucne.

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz