jeste oscilator 60 MHz

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Březen 27 17:48:38 CEST 2006

Kde se takovy termistor da sehnat? Uz jsem nekde cetl ze se to pouziva.
Vypada to jednoduse, ale neni tech 60 st. zbytecne moc? Neni minimum
kmitoctu nekde na 50 st.?
Andel

----- Original Message -----
From: "Tony Malecky" <tony@malecky.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 27, 2006 11:24 AM
Subject: Re: jeste oscilator 60 MHz

Do Linktrx transceiveru na 1.2Ghz se davaji krystaly ktere maji primo na
pouzdru pripajeny PTC termistor v tercikovem provedeni. Funguje to nadherne,
proste se na ten tercik privede 12V a po zapnuti napajeni to bere asi 1,5A
par vterin, rapidne jde dolu proud a za chvilku ma krystal 60stupnu a ty tam
drzi celkem dost
presne.

Oznaceni te soucastky bylo (kupovano v nemecku) PTC-widerstand P330/60grad a
cena cca 2DM.

Tony OK1HMA