OT:[CNC] prachovka a "omotavka" na kabely

Prichy prichy@volny.cz
Pondělí Březen 27 11:26:27 CEST 2006

:-)

to jsem rad, ze jsem byl v necem napomocen....
motory uz makaly....zapojeni nemam, ale snad
by ke zjisteni mel stacit ohmmetr....a az se to
zpoji, tak se kdyz tak prehodi polarita civek,
meli by byt bipolarni...ale nejsem si jistej..

na pouzdra se mohu zeptat kolegy...zalezi na tom,
ale 20-25 je fakt dost....myslim, ze to co jsem namontoval ja
na Z osu jsou asi 16-ky... je treba tak velike???

Prichy