Detekce poklesu napajeni u PIC

Sula Milos milos.sula@musumperk.cz
Pondělí Březen 27 10:10:07 CEST 2006

Ahoj,
Nemate nekdo priklad detekce snizeni napajeciho napeti v cecku ?

PIC18f2550 PICC compiler

#INT_LOWVOLT
void low_power(void){
   g_LowPower=1; //globalni promenna
}

inicializace:
g_LowPower=0;
setup_low_volt_detect(LVD_TRIGGER_BELOW |LVD_40 );
ENABLE_INTERRUPTS(INT_LOWVOLT);
ENABLE_INTERRUPTS(GLOBAL);

Jak to udelat abych zjistil i navraceni napajeni na puvodni hodnotu,
protoze, kdyz se mi nastavi g_LowPower na 1 tak uz se mi to nevrati zpet
a kdyz budu prednastavovat g_LowPower v nejake smycce na 0 tak zas nevim
kdy presne mi prijde preruseni, ktere nastavi promennou zpatky pokud
bude napeti mensi....prijde hned po instrukci nastavujici promennou na
nulu ( domnivam se ze kompilator nuluje interrupt flag v procedure
low_power() automaticky,takze se vola preruseni neustale dokola...?  )
?.

Milos