OT: Luminiscencni barva

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Březen 27 00:33:57 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 27.3.2006:

> už jsem vam to psal - Zbrojovka Uhersky Brod dodava nektere modely s
> tritiovymi znackani na miridlech. Otazkou je jesli to znaceni delaji
> sami, nebo to nekde nechavaji delat dodavatelsky ( atomovej vyskumak
> v Rezi u Prahy ?)

Ze existuji tritiova miridla, to samozrejme dobre vim. Ale je to
zajimave, ze vlastne je umozneno mit takhle radioaktivni tritium.
Kolik ho tam tak muze byt, aby to svitilo a bylo povazovano za
bezpecne?

> Jinak tritium je znacne "strategicky" material uz v mnozstvi mensim
> nez malem (< 1g), takze pokud jej budete intezivne shanet, pocitejte
> s tim ze o vas se zacnou zajimat panove s "inteligentni sluzby"

Uz v tak malem? Co to?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem