OT: Luminiscencni barva

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Březen 27 00:20:52 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 27.3.2006:

> No hezky :-) me zase explodovala sklenena lahev (0.5l, klasicka
> hneda od tech. benzinu), v lete kdyz bylo strasny horko jsem leptal
> s HCl + H2O2 a tim teplem se zacal uvolnovat kyslik... kam se hrabou
> petardy :-) uz ne takova sranda bylo ze HCl dela pekny diry do
> koberce (normalne ho rozpustila na hnusnou kasi :-o a odletujici
> strepy byly napichany vsude kolem (poskrabaly i okno).

Hezky :-) Ja byl taky chemik :-)

Zkousel jsem vyrobit hasicak, dal jsem do nadobky od Celaskonu sodu,
vatu a ocet, ucpal vickem s dirkou a nesl k oknu, ze zamicham u okna a
vystrikam to z okna. Jenze nez jsem dosel k tomu oknu, vata ten ocet
nasakla a zacalo to strikat a postrikal jsem tim sajrajtem celou
prosklenou stenu (takove skrinky zasklene), no bordel jako nikdy.

Take jsem delal kourovky z odbarvovace duha a peroxidu v tabletach,
ale protoze se mi to zdalo ne uplne ucinne, vymyslel jsem, ze ten
peroxid rozdrtim na prasek a promicham s odbarvovacem 1:1. Tak jsem to
udelal v satne, kde jsem mel tyhle veci, v papirove obalce. A jdu tak
s tou obalkou smerem k balkonu a promichavam to a po ceste se to
zahralo a zacalo to kourit, no nejbliz to bylo do kuchyne do drezu,
pustil jsem na to vodu, takze to zacalo kourit jeste vic. Po celem
byte smradu jako v hradu (a kdo to zkousel, tak vi, co je to za hnusny
smrad), mama mela za 10 minut prijit. Mel jsem co delat, abych to
nejak vyvetral...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem