OT: Luminiscencni barva

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Neděle Březen 26 23:32:30 CEST 2006

Dobry vecer,

jeste jsem si podrobneji prosel cely WEB Tritec, a nasel jsem toto:

http://www.rctritec.com/index.php?id=76

Zda se, ze to je presne to, co bych potreboval, tedy tritiovy luminiscencni
pigment. Ma to ale hacek:

Important notice: Import, storage, handling, use and distribution are
subject to national and international radioprotection regulations.

Nevite prosim nekdo o nekom v Cesku, kdo tritiove pigmenty pouziva (napr.
pristrojove ciselniky) ?

Diky

Jiri Foldyna