Kam na logickou sondu ? (OT ?)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Neděle Březen 26 22:27:02 CEST 2006

SOS ma na objednavku takuto sondu:
http://www.sos.sk/index_sk.php?str=371&artnum=F356-2505

Viac info, obrazok a cena v $ (na spodku stranky):
http://www.tenma.com/021.html

SOS funguje aj v CR http://www.soselectronic.cz , len na ceskych
strankach sa bez prihlasenia (anonymne nemaju) neda prezerat sortiment.
Skusenosti so slovenskou SOS-kou mam dobre, na tovar na objednvku sa
treba opytat mailom, odpovedia cenu, dodaciu dobu a minimalne mnozstvo,
ktore je ale aj pri mensich polozkach 1 kus.

miro