optoclen

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Březen 24 20:59:12 CET 2006

> Behalf Of Ondra OK1CDJ
>
> Zdravim, tak to asi bude problem... Ja sem resil oddeleni seriove linky
> a dost sem se s tim natrapil a nakonec sem pouzil PC900V.
> http://www.simandl.cz/stranky/elektro/fastsci/soubory/pc900v.pdf
> Chodi mi to  38400 bez jakykoliv potizi...

Podle te rychlosti a predchozich dotazu bych tipnul, ze to ma na MIDI, tak
tam bych byl opatrny co se tyce rychlosti, MIDI je swina hakliva na
optocleny. Tech optoclenu, se kteryma MIDI fachci - lepe receno bezne se s
tim pouzivaji - je odhadem tak 6. Kdyz se daji jine, tak to sice funguje,
ale jen na stole.

JL.