optoclen

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Březen 24 16:48:50 CET 2006

Pozrel som sa k Vishay a stiahol som si datasheet k SFH617A, a ten (vo
variante -1) by to podla toho sheetu mohol s odretymi usami zvladnut -
ale necakajte ziadne setrenie napajanim, musi sa do neho pekne zostra valit!
Ale vyskusane to samozrejme nemam; ani netusim kde ich zohnat.

Inak je to poucny datasheet v tom, ze uvadzaju rychlost mimo saturacie a
v saturacii a je to radovy rozdiel. Ini vyrobcovia to totiz uvadzaju len
mimo saturacie a tak to nakoniec z uz uvedenych dovodov nikto nepouziva...

wek