Visual Basic

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Březen 24 16:09:20 CET 2006

Zdravim,
Visual Studio obsahuje krome basicu i C(++) a Javu.
Dalsi vec je, ze ted uz je problem i s "klasickym" Visual Studiem a ty
nove (.NET, 2003, 2005) neobsahuji klasicky VB (ktery asi chcete), ale
VB.NET (a C#, J#, C++)
Takze si hlavne ujasnete, jestli chcete "klasicky" VB (VB6) nebo tu
.NET verzi - jsou diametralne ruzne!
Marek