optoclen

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Pátek Březen 24 15:59:10 CET 2006

No, asi ji tam budu muset nabastlit. To by me ale v zivote nenapadlo, ze s
timhle budou problemy. LED se preci rozsviti okamzite a tranzistor nezne
taky zvlada i MHz.

ZN

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 24, 2006 3:50 PM
Subject: Re: optoclen

n11444@seznam.cz wrote:
> Zdravim.
> Mam tu zase jeden problem. Hledame SMD optoclen  v pouzdre se 4 nozickami
> (plosnak je jiz hotov), ktery by zvladl pri nizkem proudu rychlost alespon
> 32kb/s.
> Jak jsem ted zjistil, je to velky problem. Nemate nekdo s timhle nejake
> zkusenosti?

Mame. Podobne ako Vy... zo stvornohovej potvory som vytlkol s biedou
19.2kbaud. Pritom original Sharp PC817 boli na tom o chlpok lepsie nez
nejake ine znacky a neznacky, ale ozaj len o chlpok.
Aby ste dosiahli co najvacsiu rychlost, musite zatazit tranzistor co
najmensim odporom. To vsak znamena pre dostatocne velky rozkmit na
kolektore hnat nim dost velky prud; no a to znamena aj velky prud
LEDkou... Takze spotreba a rychlost idu v tomto pripade proti sebe.

Viem, ze je plosak hotovy, ale predsalen, neslo by tam tu sest- ci
viac-nohu potvoru nabastlit?

wek (SK)