Kooperace Re: DDS - nakup u Amteku

KRATOCHVÍL Pavel kratochvil.pavel@primaska.cz
Pátek Březen 24 15:09:43 CET 2006

SMA konektory u RASELu: (nejsou zlacene)
do plosnaku:
prima (jako v konstrukci), polozka 206-220, 45kc
uhlova 90, polozka 206-221,65kc

na kabel: (nejsou zlacene a vsechny jsou krimpovaci)
prima na RG58, polozka 206-002, 30kc
prima na RG174, polozka 206-042, 30kc
uhlova 90 na RG58, polozka 206-003, 40kc
uhlova 90 na RG174, polozka 206-003, 45kc

kabel RG58 1dm/m pri 2,5GHz, prumer 5mm, 15kc/m
kabel RG174 0,9dm/m pri 2,5GHz, prumer 3mm, 10kc/m
kabel LMR195 0,54dm/m při 235GHz, prumer 5mm, 59kc/m

Dale maji jeste levnejsi 75ohm kabely (predpokladam ze je potreba pouzit 50ohm?), zlacene R-SMA konektory (jen na kabel - neni k nim protikus do PCB). Nevim jestli je lepsi pouzit 3 nebo 5mm kabely s odpovidajicimi konektory.

PK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Friday, March 24, 2006 9:55 AM
To: HW-news
Subject: Re: Kooperace Re: DDS - nakup u Amteku

Nevim jestli se nejak domluvime - DDS bude stavet asi dost lidi, ale zrejme nemaji problem veci poshanet.

Cekal jsem ze se ozve vic lidi. Ja mohu objednat treba zatim ty civky a napytlickovat je a rozeslat kdo bude chtit.

Pokud byste Vy zasel do toho Raselu a mohl rozeslat ty SMA (pokud by tam meli nejaky pekny koax k nim tak treba i ten - metr se da snadno stocit do obalky).
Aspon dve veci by byly vyresene.

Displeje - zatim jsem nestudoval ty DS zda vyhovi pro to 3V rozhrani.
Take se mi nechce kupovat nablind displej, protoze ma take nejake 2x16 s mizernym kontrastem a nerad bych si nabehl.

S tema relatkama nevim - zatim to moc nevypada, ze by se sehnal odbyt na 100ks.

RadekCX