Jak resit bufferovani UARTU v MCU

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Březen 24 13:36:20 CET 2006

Ted nevim, jestli se ptate mne nebo puvodniho tazatele, ale ja to mam v PICu
(pan Vicek myslim taky). A uz jsem to dodelal a nejsou s tim zadne problemy,
tak to nijak menit nebudu. On by nakonec nebyl problem napsat ani ten
kruhovy buffer, nijak slozite to neni, ja to tak zacal delat a vlastne uz
ani nevim, proc jsem to nakonec predelal na ty dva buffery. Ale kazdopadne
diky za nabidku.

Dusan Dolezal