bude tohle fungovat?

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Březen 24 11:23:57 CET 2006

To vam zere aspon 100uA, takoveho "zrouta" predci hned najdete.
Kolikpak je treba na tom pull-downu a jakou ma hodnotu ?

Danhard
*******

No tak to jste stastny clovek, pane Dolezal :-)
Ja stejnou vec udelal u maleho IR dalkoveho ovladani, kde PIC 12F629 spinka
a probudi se az stiskem nektereho z tlacitek na GPIO a i kdyz se zarizeni
nepouziva, baterka CR2032 tam vydrzi jen asi mesic.
A to ma PIC vsechny piny pri spanku jako vstupni, tranzistoru u IR LED je
zavreny pull-downem a kondenzator proti pripadnemu kmitani ma PIC taky.

ZN