Kooperace Re: DDS - nakup u Amteku

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Březen 24 09:55:26 CET 2006

Nevim jestli se nejak domluvime - DDS bude stavet asi dost lidi, ale
zrejme nemaji problem veci poshanet.

Cekal jsem ze se ozve vic lidi. Ja mohu objednat treba zatim ty civky a
napytlickovat je a rozeslat kdo bude chtit.

Pokud byste Vy zasel do toho Raselu a mohl rozeslat ty SMA (pokud by tam
meli nejaky pekny koax k nim tak treba i ten - metr se da snadno stocit
do obalky).
Aspon dve veci by byly vyresene.

Displeje - zatim jsem nestudoval ty DS zda vyhovi pro to 3V rozhrani.
Take se mi nechce kupovat nablind displej, protoze ma take nejake 2x16 s
mizernym kontrastem a nerad bych si nabehl.

S tema relatkama nevim - zatim to moc nevypada, ze by se sehnal odbyt na
100ks.

RadekCX