RE: komunikace mezi vice zarizenimi RS485 nebo CAN

martin kubala mar.kubala@seznam.cz
Pátek Březen 24 09:32:51 CET 2006

tak asi opravdu zustanu u RS485 byla mi doporucena uz na zacatku
komunikace bude multimaster
mame zakoupene desticky kde je procesor ARM od ST presne STR 711FR1
kvuli cene a abychom se to naucili si SW delame sami