bude tohle fungovat?

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Březen 24 08:08:00 CET 2006

A je nutne to delat takto slozite? Co je smyslem, aby ta baterka co nejdele
vydrzela a PIC se dokazal sam vypnout? Nedal by se pak primo napajet treba
3V baterkou (nebo jinou v rozsahu 2-5V, ktere ten 12F629 umi a da se obejit
bez stabilizatoru) a misto vypinani jej proste uspat? Ten PIC ma ve sleepu
odber par uA, to by ta baterka asi spis chcipla starim nez ze by ji to
vybilo. Mam to tak udelane v nekolika zapojenich (treba tady
www.bohousek.com/duffa/synchronizator/synchronizator.htm) a chodi to bez
problemu.

Dusan Dolezal

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Nevrkla
Sent: Thursday, March 23, 2006 7:53 PM
To: HW-news
Subject: bude tohle fungovat?

Zdravim,
predstava je takova, ze stisknu tlacitko, PIC zacne fungovat a sepne si
P-MOSFET dokud bude potrebovat, az se bude chtit vypnout udela z vystupu
vstup...chci si rovnou udelat plosnak a nerad bych tam mel botu...takhle
jednoduse jsem to nikde nevidel..  taky by slo tlacitkem spinat gate k zemi,
ale prijde mi lepsi ta nakreslena varianta...Dik

www.icewarp.cz - Merak Mail Server
Zabezpeceny mail server pro Windows a Linux s Groupware.