[*** SPAM ***] - bude tohle fungovat? - Email contains remote images

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Březen 23 20:10:56 CET 2006

Na prvni pohled do toho PICe poleze pres tech 100k napeti pred
stabilizatorem, nebo spis diky ochranne diode nepoleze a MOSFET zustane furt
otevreny. Prdnul bych tam jeste jeden NPN tranzistor, ktery by mel C na G a
B na PIC pres R :-)
  -----Original Message-----
  From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Pavel Nevrkla
  Sent: Thursday, March 23, 2006 7:53 PM
  To: HW-news
  Subject: [*** SPAM ***] - bude tohle fungovat? - Email contains remote
images

  Zdravim,
  predstava je takova, ze stisknu tlacitko, PIC zacne fungovat a sepne si
P-MOSFET dokud bude potrebovat, az se bude chtit vypnout udela z vystupu
vstup...chci si rovnou udelat plosnak a nerad bych tam mel botu...takhle
jednoduse jsem to nikde nevidel..  taky by slo tlacitkem spinat gate k zemi,
ale prijde mi lepsi ta nakreslena varianta...Dik