externí klávesnice s jedním tlačítkem

Ing. Karel Matějíček matejicek@iol.cz
Čtvrtek Březen 23 11:10:07 CET 2006

Potřebuji pro kolegu, který mě s tím už dlouho otravuje, přepínat numerickou klávesnici jedním tlačítkem. Nejlépe tak, že při stisknutém funguje numerika, při nestisknutém normální klávesnice (Obdoba SHIFT). U notebooku funguje FN+NUM přepne na numeriku a zpět se musí zase FN+NUM.
Největší problém je v tom, že tak musí fungovat T602 a C602 spuštěné v dosovském okně W98 SE. Už jsem se tady i jinde ptal na nápady, ale neúspěšně. Včera jsem dostal do ruky přídavnou numerickou klávesnici a zjistil jsem, že klávesa NUMLOCK funguje téměř tak jak potřebuji. Z toho pak vyšlo to šílené řešení. Měl bych ale od něj konečně pokoj.
PS: Do včerejška jsem si myslel, že přídavná klávesnice přidá numerickou část a stávající klávesnice se používá na písmena. Pokud je ale přídavná funkční, je i klávesnice na NB přepnutá na numeriku. To znamená, že po jakémkoliv použití přídavné klávesnice se musí opět NUMLOCK vypnout. Nechápu tedy proč používat přídavnou klávesnici. To mně skutečně stačí jen to jedno tlačítko. Na svém NB jsem s W XP se mně podařilo donutit FN k tomu, že funguje tak, jak jsem psal na začátku. Já ale nepotřebuji pracovat s T602 a C602.