Predny panel - este som zabudol

pyrin pyrin@volny.cz
Čtvrtek Březen 23 07:51:35 CET 2006

A co si ten panel nejprve postrikat mydlovou vodou a pak to tam nalepit ?
Lepim tisice samolepek a nemam problem. A BEZ BUBLIN.
A taky to na tom panelu drzi jako pribyty a nez to uschne, tak se s tim da
manipulovat celkem dobre.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 23, 2006 12:39 AM
Subject: Predny panel - este som zabudol

Ten generator asi dospieva, lebo mu uz zmizli vsetky bublinky a predny
panel je takmer dokonaly :-)))

Postup bol
- opatrne nalepit foliu na samolepku, zacinal som z lavej strany a
priebezne pritlacal foliu handrovym tamponom
- povytlacal som bublinky ktore isli tamponom, ak bolo nieco velmi velke
tak som urobil mikrodierku skalpelom a vyfucal vzduch, dierku nie je
samozrejme vidiet
- cely panel ohrial teplovzdusnym fenom a priebezne vyhladzoval tym
tamponom. Folia zmakla a vytvorilo sa pomerne vela presne ohranicenych
(diskretnych) bublin
- hodil to do kuta, lebo som myslel ze som ten panel znicil
- po par dnoch som zbadal ze bubliny zacali samovolne miznut
- dnes tam uz nie je ziadna :-))))

b.