Update stranky DDS generatora

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Březen 23 00:30:34 CET 2006

Dovolim si upozornit na update domovskej stranky projektu DDS generatora
www.cern.ch/dvaluch/DDS

- pridana sekcia napajaci zdroj, je tam referencia pre transformator od
Tronicu
- pridana sekcia mechanicka konstrukcia
- update stranky s objavenymi chybami a problemami

Chcem zverejnit na stiahnutie vykres predneho panela ale z eaglu viem zo
znamych formatov vyexportovat len HPGL alebo Gerber pre vyrobu plosakov.
Viete mi niekto previest tento subor napriklad do DXF aby sa to dalo
dalej spracovavat v standardnych grafickych editoroch?

Poslem do Printedu data pre predny panel a zdroj. Posledny odhad ceny
panelu bol ca. 100CZK pre jeden kus, zdroj je len mala jednostranna
doska. Pre kompletnost by bolo pekne keby vsetko dodali oni (jedna
objednavka kompletnej sady plosakov pre cely pristroj), na druhej strane
jednostranny plosak si kazdy urobi sam doma. Nepredpokladam preto velky
zaujem, prosim vyjadrite sa kto by mal zaujem aby som vedel p. Simkovi
povedat kolko ich ma vyrobit.

b.