v/v pin

Tomasek, Ludek Alex ludek.tomasek@siemens.com
Středa Březen 22 15:31:29 CET 2006

Potreboval bych porad od zkusenejsich programatoru microprocesoru.

Mam jedno zarizeni ktere ma jednu linku ktera po nejaky cas funguje jako
vstup, pak se prepne a funguje jako vystup. No a tuhle linku bych
potreboval zavesit na pin PICe. Z pice posilam data pokud je linka jako
vstup. Potrebuju ale nejak detekovat ze se linka prepne jako vystup a
pak zacit prijimat. Jedna z moznosti je to rozpoznavat prave podle toho
casu. Tedy nastavit na PICu pin jako vstup a cekat az se zmeni stav a od
toho pocitat jak dlouho ma byt pin nastaven jako vstup a jak dlouho jako
vystup. Tohle reseni je ale spatne na synchronizaci a verim ze to brzy
ujede.

Pro jine metody jsem narazil na problem ze kdyz budu mit pin PICe jako
vystup tak proste nepoznam kdy se to druhe zarizeni prepne ze vstupu na
vystup. Nebo ano? Je to nejak resitelne?  Klidne muzu pouzit vice pinu
PICe ale porad nejak nevim jak na to

Alex