Kooperace Re: DDS - nakup u Amteku

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Březen 22 12:32:46 CET 2006

Chtelo by to zjistit vsechny co DDSko stavi a jsou ochotni pristoupit na
nejaky "interchange".

Ja osobne zatim nemam krome DPS a samotneho DDS IO nic - nebyl zatim cas
to dat dohromady.

Pokud tedy je zajem kooperovat napiste kazdy do tohoto vlakna  co mate
(a jste ochoten odprodat) a co potrebuje - bylo by mozne to pak sescitat
a prokombinovat.

Jak jsem tak koukal tak ceny nekterych soucastek docela slusne padaji
pri hromadne objednavce - viz treba nedavne LMD18245.
Minimalne ty relatka, indukcnosti a displeje by za to staly. Mozna, ze i
Amtek by dal lepsi cenu pokud by se to objednalo hromadne.

RadekCX