OT na obcianku cez hranice

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Středa Březen 22 12:15:54 CET 2006

On Wed, Mar 22, 2006 at 11:53:17AM +0100, Petr Zahradnik wrote:
> Puvodni zprava ze dne 22.3.2006:

> Tak to ja mam jeste nejakou stoletou zalaminovanou cervenou z 1998. Ja
> tam mam akorat "zenaty" a ani jmeno manzelky tam neni. Tak uz to tam
> zase pisou, to jsou veci.

Jeste jsem si pro obcanku nebyl (dneska si pro ni jdu),
ale deti jsem si tam napsat nechal.

ALE: samozrejme jsem se na cestovani s detmi ptal a ackoliv je v te
obcance budu mit napsane, tak se pouze na moji obcasku s nimi do
zahranici cestovat NEDA! Deti museji mit cestovni pas. Duvod je zrejme
ten, ze rodne cislo je rize ceska identifikace. Psali to i v nejakem
papiru k vydavani obcanek na urade.

--
Zito