DigitXlnX intercom (dekodXr hlas <> sXriovX linka) ?

MK info@mcu.cz
Středa Březen 22 10:54:25 CET 2006

> Jo, to jsem videl v Olympii v Boleslavi, moc se mi to libilo, az na jeden
> problem: zadny CD ktery jsem si chtel poslechnout tam nemeli ulozeny :-(
> Jenom ruzny Superstar, Leose Marese a dalsi podobne qalitni muziku :-<

Jenze tohle je bohuzel v rezii nekoho ale uplne jineho :((((
Managori velmi dobre vedi kdo tam nejvic chodi a co posloucha - vsechy
pozadavky jsou logovany :)))) No a kdyz tam nekdo dvakrat za mesic mavne
necim od Uriah Heep (pokud vubec vedi vo co go) a tak 2000x necim od nejake
rychlokvasky, tak vem jed, ze system nebude znat Uriah Heep ani na potreti,
ale o te rychlokvasce tam bude naprosto vse .((((

S pozdravem
MK