Vseobecne: Praca pre absolventov/bakalarov v CERN

Ing. Tomß? Urbanec urbanec@feec.vutbr.cz
Středa Březen 22 08:32:34 CET 2006

Zdravim!
Na skole ted jsem, takze do toho trosicku vidim. Konkretne: VUT v
Brne, ty tisice studentu se berou pro to, ze z ministerstva skolstvi
dostava skola 92% penez podle pedagogickych veci, coz jsou oducene
hodiny a studenti... Zatim jsem neslysel o nikom rozumnem z vedeni,
aby rekl, nam staci 1/4 penez na rezii, topeni a pod, vezmem tech
lidi min. K te kvalite, v dnesni dobe Bc., kdy za tri roky by meli
stihnout neco z elektriky umet, ... za nas byly prvni dva roky ciste
matika a fyzika, na konci nejake pole....
A k tomu vyhazovani, kdyz mate cca 250 lidi v predmetu... maji 3
terminy, 2 roky moznost to delat, a kdyz to nestihnou za tech 6
terminu, protoze asi tak na 4 se byli jenom podivat, nebo se ani
neobtezovali prijit, tak je sice skola papirove vyhodi, ale oni si
jaksi daji prihlasku a mate je zpatky....
     Kde chcete hledat kvalitu, nedejboze nejaky osobni pristup v
tech kvantech lidi???

Takze asi tak, neco maleho k zamysleni
                        S pozdravem Tomas OK2PNQ