google video (was: Roboticka chuze)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Březen 21 22:11:09 CET 2006

> Behalf Of Pavel Kadečka

> Muzete to rozvest pro nas natvrdle? ;)

Proste - google pak o vas vi mnohem vic. Nekdy kolem roku 2000 jsem se
dostal na zajimavy - nejspis interni web MS (link koloval v newsech), kde
meli perfektne rozpracovane statistiky na kohokoli. V jakych skupinach se
pohybuje (tenkrat tam meli jen newsy), zaliby, aktivity proste kdeco az
zraky prechazely.

Neni to tedy paranoia, je to zkusenost.

JL.