OT: Platba do polska

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Úterý Březen 21 17:45:39 CET 2006

Teda nechytl jsem zacatek vlakna, ale kdyz jste z Opavy
Co takle zajet s manzelkou na nakupy do Polska a poslat to tam
z posty.
My jezdime do polska posilat baliky na postu v polsku je to od nas
cca 10km a vypalati se to, bo ceska posta nevi co by chtela.
A s penezi to bude obdobne asi u vsech nasich peneznich ustavu.
Petr