Vseobecne: Praca pre absolventov/bakalarov v CERN

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Březen 21 17:23:47 CET 2006

S urovni absolventu a studentu s Vami musim jen souhlasit (i kdyz prave
mezi ne patrim). Bohuzel bych to ale nedaval az tak za vinu primo
konkretnim jedincum ale spise skole jako ustavu ktery ma zabezpecit to
aby jim neprosel kazdy slaboduchy jedinec. Ono se neni co divit kdyz
fakulta elektrotechniky bere kazdy rok do prvaku neco okolo 1000
studentu. Pak uz se to tahne, protoze na nikoho tu nikdo nema cas ani
prostredky. Mohl bych vypravet hodinu co jsem zazil a videl na VS a
zamestnavatelu uprimne lituji.
Bohuzel skolam asi nic jineho nezbyva, porad nam otloukaji o hlavu ze
bez tolika studentu by to neutahli, tak nevim.

Tosa