OT: win licence

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Březen 21 16:08:20 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 21.3.2006:

> OEM lze zakoupit k novemu pocitaci popr nejakemu dilu.Ten dil pke
> kteremu jste winy zakoupil pak musite mit v onom pocitaci na kterem
> provozujete ten systém.

To neni pravda - ani jedna z techto vet.

1. OEM verze UZ NELZE zakoupit k nejakemu dilu. To bylo mozne drive. V
soucasne dobe lze OEM verzi zakoupit pouze ke kompletne sestavenemu
pocitaci.

2. A jak uz jsem rekl, OEM licence patri k pocitaci, ne k dilu, ke
kteremu byla drive zakoupena. Dil se muze normalne vymenit v ramci
danych podminek. Rozslapnu mys, koupim novou, oddelam CD-ROMku, koupim
novou, shori zdroj, vymenim ho apod. Jinak, OEM licence jsou vazany na
pet zakladnich komponent pocitace a vymenit lze urcite jejich
procento.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem