Vseobecne: Praca pre absolventov/bakalarov v CERN

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Březen 21 15:59:15 CET 2006

Kurzy na zdokonalenie samozrejme su ale komunikacna znalost jazyka je
nevyhnutnostou. Netreba taktiez zabudat na to, ze uspesny kandidat bude
pracovat v time a vsetka vykonana praca musi byt v anglickom
(francuzskom) jazyku, ceskoslovensky tu nikto nevie :-)
Vzhladom to ze CERN je medzinarodna organizacia s diplomatickym statusom
papierovanie vybavuje kompletne organizacia. Jedine co musi uchadzac
urobit je priniest 12 fotografii a podpisat par lajstier.
b.