OT: win licence

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Úterý Březen 21 15:31:53 CET 2006

To v poradku rozhodne není.Proc by se pak prodavala krabicova a OEM
verze?OEM lze zakoupit k novemu pocitaci popr nejakemu dilu.Ten dil pke
kteremu jste winy zakoupil pak musite mit v onom pocitaci na kterem
provozujete ten systém.My jsme prodavali oem xp k disketovkam,je to
nejlevnejsi a nikdo nebude koukat co je tam za disketovka.Ten systém je ale
po zaregistrovani opravdu urcen jen pro ten pocitac

Quasimodo

ICQ:104722051
MSN:gsi@seznam.cz
mailto:quasimodoq@gmail.com