RE: ....jakou nabíječku na NiCD/NiMH ?

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Březen 21 07:56:16 CET 2006

Bacha na to, tohle zapojeni s LM317 jako prudovym zdrojem je sice
jednoduchoucke a mnohokrat overene, ale nejde s nim nabijet 1 clanek,
minimum je tusim 2, kdysi se to tu probiralo. Takze jestli jste temi 4
sadami myslel nezavisle nabijeni 4 clanku, nebude to fungovat.

Dusan Dolezal

ecka-NiMH-akumulatoru-s-MC-33340.html