[OT]: Placeni dobirky na Slovensku

Jozef Racek jozef.racek@unit.sk
Pondělí Březen 20 11:14:57 CET 2006

Pred asi 3 tyzdnami mi prisli plosaky z printed a cena za prevod bola
150Sk. Platba bola teda suma v CZK*kurz + 150 Sk
Bola to v podstate "velka obalka". Pri vecsich balikoch neviem.
Realne to bolo lacnejsie, ako akykolvek prevod penazi cez banky - tam
som sa pod cca 300-350 Sk navys enikdy nedostal.

Dodo.