Motorola HC12, BDM a EEPROM

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Březen 19 23:19:53 CET 2006

Zdravim,
je tu nekdo, kdo se zabyva procesorama Motorola? Mam tu HC12BE32, postavil
jsem si BDM interface Podex ( http://duch.cz/podex ) a snazim se komunikovat
s MCU pomoci meho programu. Cteni z MCU pres BDM chodi v pohode, zapis do
RAM i registru se zda byt take funkcni, ale zapis do datove EEPROM nemuzu
porad rozchodit. Zkousel jsem prikaz podexu EEPROMWrite a nic. Tak jsem si
napsal vlastni sekvenci, kde nastavuju registr EEPROG pomoci BDM prikazu
WriteByte, stejne tak i zapis do EEPROM a EEPROM se ani nehne. Nevite nekdo
jak na to? Jak pres BDM programovat EEPROM? Jedine co me napada, ze program
v HC12 premapuje registry nekam jinam a ja se pak na EEPROG nedostanu.
Jenomze me nenapada, jak tohle zjistim?
Dekuju moc za kazdy napad...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz