RE: ....jakou nabíječku na NiCD/NiMH ?

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Neděle Březen 19 20:42:04 CET 2006

Na radu kohosi odsud z konfery jsem si vloni koupil modelarskou nabijecku
Graupner Ultramat 10
http://www.hobbyteam.cz/script/popis.asp?OC=6410&Okruh=5

Je to sice drazsi stroj, ale vyborne je, ze si clovek muze nastavit libovolny
proud a rozdilove napeti pro vypnuti, nabijet seriove libovolny pocet clanku
(do 10), ale hlavne to ukazuje, kolik mAh do baterek nalezlo, takze clovek
presne vi, co od nich muze cekat.
Navic to umi nabijet i ze zapalovacove zasuvky v aute.

Vrele doporucuji

Jakub Serych