OT: Virtex4... kam to vsetko speje :-)

Ondrej Puzman puzmano@volny.cz
Neděle Březen 19 20:35:44 CET 2006

Zdravim
Rekl bych, ze zalezi na konkretni aplikaci - se spravnym hralovym
polem (treba Stratix II GX) by melo jit ten 1Gbps prenaset po jednom
seriovem rozhrani. Transcievery zrovna v tomto FPGA zvladnou az 6Gbps,
takze na tech 10Gbps by mely stacit dve seriove linky :)
Bohuzel, musim priznat, ze jsem nemel prilezitost si to v praxi vyzkouset
(a asi hned tak nebudu vzhledem k tomu to takove FPGA stoji :) ).
S pozdravem,
     Ondrej Puzman