RE: [MECH] Jaka je nejlepsi mechanicka koncepce velke plechové bedny ?

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Sobota Březen 18 21:49:29 CET 2006

Zdravim,

- Dobre, ale ten drtic odpakdui zapinate ruco, ne???
- Moje PC nemá prikon do 100W, ale klidne i 130 a vice,,podle zateze, prace
s HDD, vypalovačkou, TV kartou atd...
- Drevo je izolant jen kdyz je SUCHE!!! Vlhke/mokre drevo nutne vede
proud!!!
- ano, jsem si jisty, ze 2KW plech nezapalim a pojistka to jisti, protoze
ten kov musim uzemnit:))).

Je ZASADNI rozdil, jestli se bavim o pristroji, ktery bezi zapnuty x-let a
zapina si odber automaticky a nebo o pristji, kteremu zapnu napajeni a
stojim u nej, nez dokonci praci(zehlicka, fen, kavovar, drtic odpadku, ...)

Pred nedavnem nam na vsi jeden zmetek podpalil zdejsi kulturni sal, to byla
sakra vyhen a i presto tam kovove casti zustaly bez versích strukturalnic
zmen, kovova deska byla porad deska a tak podobne, videl jsem, co od tamtud
vyhazovali, kdyz ten bodel odklizeli:))).

To jestli kov hori a nebo ne není otazka příkonu, ale jen hustoty energie v
danem bode, elektromotor to proste nezvladne a opet pojistka to jisti...

S pozdravem,
                Marek Pavlu